Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Midsomerlover Site Admin

|
Geplaatst: 27-07-2008 21:55:53 Onderwerp: Welkom! |
|
|
|
Welkom op dit Midsomer Murders forum!
Ik heet iedereen van harte welkom. Ik hoop dat dit forum snel uitgroeit tot een bron van leven en informatie over de fantastische serie Midsomer Murders.
Als gast kun je uitsluitend berichten lezen. Wil je actief meedoen aan de discussies kun je na registratie direct deelnemen aan het forum. Lees in ieder geval eerst de voorwaarden eens door zodat je weet welke regels er voor een ieder gelden.
Na registratie kun je gebruik maken van alle mogelijkheden van dit forum. Je bent bekend onder een vaste naam, je kunt de ledenlijst bekijken en een persoonlijke foto en handtekening toevoegen aan je profiel.
Voor uitleg over de meeste functies van het forum kun je bij de Helpdesk terecht. Heb je andere vragen dan kan je die in de FAQ - sectie stellen, of bij persoonlijke vragen de admin contacteren.
Ik hoop dat jullie veel plezier beleven op het allereerste Nederlandstalige Midsomer Murders forum!
Pieter
Webmaster www.midsomermurders.ssr.be |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|